|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Spiselige kakepynt-foto, how-to?Jeg har altså bestilt og fått sånn sukkerfotobilde til å ha på toppen av en kake. Hvordan håndterer jeg den best for å få et fint sluttresultat?
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spiselige kakepynt-foto, how-to?Det er best å ha marsipan på, men ikke nødvendig. Evt. Kan du skjære til marsipan og ha kun under bildet. Hvis ikke, så må du ikke legge på bildet før rett før servering. Det trekker til seg fuktighet og blir gradvis mer oppløst. Jeg la bilde rett på fløtekrem i podens bursdag, og dagen etter var det fremdeles godt brukbart, selv om fargene begynte å flyte ut.
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiselige kakepynt-foto, how-to?Har du lyst til å dele hvor du bestilte det sukkerbildet, om du bestilte på nett?
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiselige kakepynt-foto, how-to?
Jeg bestilte på ebay.uk og fikk det i løpet av en uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Spiselige kakepynt-foto, how-to?Best oppå marsipan eller fondant, men jeg har også hatt det oppå hvit sjokoladeglasur. Og på muffins har jeg hatt dem oppå smørkrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Spiselige kakepynt-foto, how-to?Her var bilde med hvit sjokoladeglasur |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spiselige kakepynt-foto, how-to?Her: http://shop.textalk.se/no/artgrp.php...07&grp=2291517
![]() |
![]() |
|
|