Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårføner - hvilken?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-14, 08:29   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hårføner - hvilken?

Jeg har klippet meg kort, dvs. så kort som jeg noen gang har vært, en kortere bob-variant - og det krever at jeg bruker hårføner mer enn før. Da passet det jo ypperlig at føneren jeg har hatt takket for seg på badet i morges. Hva er gangbart på markedet i dag? Den må ha litt futt og tørke godt slik at den er fin å bruke til styling i form av å kunne forme håret med rund børste etc. Jeg trodde en hårføner var en hårføner, men har ved litt kjapp research skjønt at det ikke er helt tilfelle. Hjelp.

Gammel 16-09-14, 10:05   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårføner - hvilken?

Denne føn børsten har jeg brukt til å forme håret når jeg har hatt bob:

Skal du tørke håret uten å forme, ville jeg hatt en vanlig føner i tillegg

Gammel 16-09-14, 10:24   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

En sånn børste er sikkert ikke dumt nei, er vel ikke så dyrt heller. Ja takk, begge deler kanskje.

Gammel 16-09-14, 11:05   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en hårføneren fra Braun, 2000w og kraftig, med tre trinn varme og tre trinn for hvor kraftig luft, og mulighet for kaldluft. Veldig fornøyd.

Gammel 16-09-14, 13:25   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en fra Philips og en fra Remington. Begge er på 2000W, det er viktig.
Ellers har de samme egenskapene som gullet sin, og jeg er vel like fornøyd med begge.
Remington tørker kanskje håret litt fortere men er tyngre enn Philipsen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 10:42   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

2000W notert. Da kan jeg ta utgangspunkt i det og finne en ikke altfor tung sak, som sikkert burde ha litt lengde på ledningen og mulighet for ulig temperatur etc. Det er jo en start.

Gammel 20-09-14, 00:09   #7
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Har denne og er veldig fornøyd:

http://www.elkjop.no/product/personl...-hair-7-hd-710

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 12:13   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har forresten en keramisk rundbørste til å forme sveisen med sammen med føneren, da varmer føneren opp den keramiske flaten og håret blir blankt og formes veldig fint.
Min er fra KMS.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-14, 08:29   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har forresten en keramisk rundbørste til å forme sveisen med sammen med føneren, da varmer føneren opp den keramiske flaten og håret blir blankt og formes veldig fint.
Min er fra KMS.

Takk for tips.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.