|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Når naboen spiller høy musikkNår naboen spiller høy musikk - så høyt at du fint kan sitte vegg i vegg og høre alt...
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når naboen spiller høy musikkDa hadde jeg gått og spurt om de kunne være så snille og sette opp lyden litt til fordi at musikken de spiller er så fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Når naboen spiller høy musikkGubben gikk for å spørre nå, mye fordi vi er nysgjerrige på hvilken musikk de spiller. Han ringte på mellom to låter, men det var ingen som åpnet likevel. Nå har de skrudd av musikken.
![]() |
#6 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Når naboen spiller høy musikk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
He he - det er mye derfor vi har en teori på at "sjølan" er på hytta i pinsen. Det eneste vi har hørt fra naboen ved høyreveggen i løpet av disse sju åra er nemlig at en av dem spiller piano, lavt og hyggelig søndag morgen.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Når naboen spiller høy musikkHer er det såpass lydtett at naboen nok hadde blitt døv om de skulle skrudd opp så mye at jeg også kunne høre.
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
|
![]() |
![]() |
![]() |
|