Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvordan kommer edderkopper hjem

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 15:03   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kommer edderkopper hjem

Er det noen som har teksten til denne sangen?

Den er jo så morsom - om hvordan edderkopper, kenguruer etc kommer seg hjem, fordi de må hjem og legge seg, akkurat som deg og meg.

Gammel 24-05-07, 16:16   #2
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan kommer edderkopper hjem

Åja, det var en sang ja! Hm, må tenke litt på den og se om jeg kommer på den. Uansett, takk for påminningen.

Gammel 26-05-07, 12:33   #3
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg holdt virkelig på å bli gal Inagh, denne sangen har surret og gått i mitt hode helt siden jeg så dette innlegget. Det som har frustrert meg, er at jeg har jo ikke kommet på teksten! Så til slutt måtte jeg kontakte musikkskolelæreren som lærte meg den på barnas Musikkleik - og her er den endelig:

Hvordan kommer edderkopper hjem?
Hv………
Ganske enkelt, kjære venn, de nøster tråen opp igjen,
sånn kommer edderkopper hjem.

Sånn kommer edderkopper hjem
For akkurat som deg, så må de hjem og legge seg,

….skillpadder...
Jo, de stopper opp en hall, så blir de borte i sitt skall.
Sånn…

….kenguruer…
Jo, de hopper kjekt om bord rett i lomma til a mor….

…myggene…
Jo, de sier hei på deg, ka det bra, nå stikker jeg….

…krabbene…. (jeg tror ikke vi brukte dette verset)
De er født med det som trengs for å gå sidelengs til sengs

Så var det sikkert flere vers. Huske itj.

Gammel 26-05-07, 12:45   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Melodien da?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 13:00   #5
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Melodien da?

Skal jeg synge den for deg? Jeg fikk ikke notene, for de hadde hun ikke.

Gammel 26-05-07, 13:47   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Skal jeg synge den for deg?

Gidder du?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 16:40   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk!

Gammel 26-05-07, 17:50   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk, nå har jeg gått og småsunget på denne i hele ettermiddag. Jeg har kommet til den konklusjon at jeg enten må slutte med det eller lære meg hele teksten.

For de nysgjerrige så går det an å høre en liten snutt av sangen her: http://www.musicfromnorway.com/defau...bum&music=8520

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.