|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..Et sted det er overforbruk av krus, og det rett og slett kunne vert ok å merke koppene, men sånn at det er enkelt som fy og ta av ved vask. Jeg tror jeg er ute etter noen ringer i metall, ala nøkkelring, men lettere å ta av og på, bare en streng eller 2 som er surret kanskje? Noen om har sett den typen feste? slik at det lett kan festes og tas av på hanken. Og liten brikke eller noe sånt til å skrive navn på kanskje? Noen? Hvor finner jeg dette? Eller andre løsninger?
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..Klesklype.
![]() |
#4 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..
Aha
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..Whiteboard-tusj? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..Nå fikk jeg en crazyscary trang (er det min indre nakne pensjonist som vil ut?) til å kjøpe vinglassmerker til Thanksgiving.
![]() |
#7 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..Jeg har skrevet med sprittusj på koppen min. Det går av i oppvaskmasinen, og blir helt borte etter et par runder der.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..
Jeg har vinglassmerker. Mange, faktisk. De er ikke så ofte brukt, og siden mine er mer råsa og dill enn sesong-orientert kan de (tydeligvis) også benyttes som smykker for prinsesser.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan merke krus/kaffikopper, men ta på og av lett..Det finnes tusjer som er beregnet på glass, og som går lett av i vask. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|