|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaringer med Sebastian hårprodukter?Har Texturizer fra Sebastian, samt en shampo. Kjempefornøyd med begge produktene. Både www.feelunique.com og www.strawberrynet.com har dette merket, mye rimeligere enn hos frisøren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Erfaringer med Sebastian hårprodukter?Jeg bruker for tida Light shampoo og balsam, og er strålende fornøyd. De gir akkurat nok fukt og oomph til mitt typisk skandinaviske hår (tynne, myke hårstrå i stor mengde). Jeg har prøvd mange produkter derfra opp gjennom årene, men de forandrer stadig vekk på ting, så det vil nok ikke være aktuelt nå. Jeg kan ikke huske at jeg har vært misfornøyd med en eneste ting derfra, og det sier litt.
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Erfaringer med Sebastian hårprodukter?Jeg har nettopp prøvd Volupt sjampo, "volume boosting shampoo".
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Erfaringer med Sebastian hårprodukter?Jeg bruker Potion 9 som er et slags serum for håret. Man har det vått hår og bruker det som styling, kur osv. FANTASTISK produkt, men altfor dyrt i Norge.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Sebastian hårprodukter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Sebastian hårprodukter?Jeg har testet en slags krem til håret, husker ikke hva den het men den skulle hindre frizz. Utrolig fornøyd med den.
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Erfaringer med Sebastian hårprodukter?Jeg bruker balsam og hårkur fra Sebastian, Penetrait. Veldig fornøyd. Har bestilt shampoen også nå, men har problemer med hodebunnen og hittil har kun KMS headremedy funket. Krysser fingrene for at den ikke tørker ut hodebunnen.
![]() |
|
|