|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nakkestøtte e.l. til badekar?Vi er de heldige eiere av en Vikingbad badekar. Jeg har ikke hatt badekar siden barndommen, så da vi fikk dette dukket det opp et skikkelig i-landsproblem.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nakkestøtte e.l til badekar?Du får kjøpt hjerteformede puter til å ha i badekar, de er veldig gode. Husker ikke pris, 2-300 kr? Kjøpte vår på helsekostbutikk, men har sett slike flere steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Nakkestøtte e.l til badekar?Eg har kjøpt ei sylinderforma pute med sugekoppar på Enklere liv. Den kosta vel 150-200 omtrent og er mjuk og behagelig å kvile nakken på.
![]() |
![]() |
#4 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nakkestøtte e.l til badekar?Mannen var innom enklere liv, men der hadde de ikke. Endte opp på Lucky Duck (
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Nakkestøtte e.l til badekar?Jeg pleier å bruke et lite håndkle, rullet sammen til en liten rull. Mye lettere å forme og tilpasse. Jeg har det ikke oppå kanten, men sklir nedi badekaret med håndkleet som nakkestøtte inntil kanten på innsiden, hvis du skjønner. Har ikke akkurat likt badekar som deg, bare et helt vanlig fra Gustavsberg, da.
![]() |
|
|