|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lider av tastleksi
|
![]() Karlstad sofa, flere monteringsmuligheter?Vi lurer på om vi skal kjøpe en 2- og en 3-seter Karlstad, og etter hva jeg klarer å lese meg frem til så burde man kunne sette de sammen til et hjørne, dersom man ønsker?
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Karlstad sofa, flere monteringsmuligheter?Det er ikke vare jeg som febrilsk prøver å finne frem i modellene siste dagen de har tilbud.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Karlstad sofa, flere monteringsmuligheter?Når jeg ser på monteringsanvisningen så synes jeg det ser ut som det er vanlige 2+3-moduler de bruker. At du bare trenger hjørnemodul i tillegg, men det ser ikke ut som du får kjøpt den løst da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Karlstad sofa, flere monteringsmuligheter?Hehe, nei, litt plutselig kjøp dette, ante ikke at de var på tilbud heller nå, men siden vi har snakket om å kjøpe et par sånne siden vi flyttet hit for et drøyt år siden passet det jo perfekt å slenge inn bestilling i dag.
![]() |
|
|