|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Trenger tips til mørk (nesten svart) farge som passer til Jotun TudorHar malt gang og trappevegg. Lys farge er Tudor, som ble veldig fin. I reposet i trappa ville jeg ha en knallmørk fin farge og fikk anbefalt Elegant. Men, jeg tror den blir feil, for den skinner nesten grønnaktig inn på Tudor ved siden av. Jeg trenger råd til en annen fin mørk mørk farge som passer til Tudor. Det er mulig at taklyset er for gult, men jeg tror det er Elegant som blir feil, siden den er mørk grå med gult i, og Tudor er lys grå med litt rødt i.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger tips til mørk (nesten svart) farge som passer til Jotun Tudor
Ja, tror du det kan funke? Jeg stod og kikket på den også nemlig, men tenkte det ble for hardt til?
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 23-02-15 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips til mørk (nesten svart) farge som passer til Jotun TudorTudor er vel fra gammel NCS, jeg husker ikke helt hvordan man regner over.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger tips til mørk (nesten svart) farge som passer til Jotun Tudor
Ja, tenkte på det, å ha lik kulør ved siden av det svarte. Kan ikke ha noe lysere enn 75.. som Elegant er (den har kode s7502-y). Har kikket på s8005-y20r og 8505-y20r, men får se de på ordentlig før jeg bestemmer meg. Kjedelig å drive å male om, men jeg må det nå ser jeg.
![]() |
#6 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Trenger tips til mørk (nesten svart) farge som passer til Jotun TudorVi har dempet sort i stua og jeg elsker den. Har den sammen med Claro som ha et snev gult i seg og det funker fint. Tror den går like fint til farger med grått i seg.
![]() |
#7 |
awesom
|
![]() Sv: Trenger tips til mørk (nesten svart) farge som passer til Jotun TudorJeg har dempet sort både i kjellerstua og på soverommet. Jeg synes den er knallfin, og malt i Jotun Lady slik at den blir helt matt så blir den ikke for hard heller.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger tips til mørk (nesten svart) farge som passer til Jotun TudorTakk for tips!
![]() |
|
|