|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Podens Minecraft virker ikke merFeilmelding på 9-åringens Minecraft sier noe om at han har for lite RAM. Dette er helt utenfor mitt område og jeg forstår ikke hvordan jeg skal hjelpe ham til å slette det som evt tar opp plassen. jeg har slettet alle nedlestinger jeg har funnet på maskinen og har også slettet de fra søppelbøtte.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Podens Minecraft virker ikke merI følge min mann, dataingeniøren, hjelper det ikke slette ting fra pcen når man har for lite RAM, men det kan hjelpe å ha veldig få programmer starta samtidig, så kanskje blir det nok minne på pcen til å kjøre Minecraft. Dere kan også kanskje gjøre noe med innstillingene på Minecraft, skru ned på grafikkinstillingene, så pcen bruker mindre minne.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Podens Minecraft virker ikke merDet virker som om han ikke kommer inn på Minecraft i det hele tatt. Kan han da gjøre om på innstillingene?
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Podens Minecraft virker ikke merAh, så han kommer ikke inn så han får stilt ned på grafikkinstillinger engang, stakkar? Da spørs det om dere rett og slett må kjøpe mer minne til pcen, eller oppgradere skjermkortet. :veitikke:
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Podens Minecraft virker ikke merFørste bud er å restarte maskina, hvis det ikke er gjort.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Podens Minecraft virker ikke merJeg klarte å mobiliserer storebroren til å engasjere seg. Når han forsto hva hva problemet var visste han hva han skulle slette og hvor han fant det. Han slettet en drøss med Texturepacks og så virket det igjen! Deretter skrudde han ned litt på grafikk-ting og tang for ham.
![]() |
|
|