![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TwiggykjolerNoen som vet hvor jeg kan få kjøpt meg en kjole alla twiggy? Dvs en helt kort, rett 60-tallskjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: twiggykjoler
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: twiggykjolerhttp://www.modcloth.com/
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: twiggykjolerNei, bare på nett, men de har veldig nøyaktige cm-mål på hver enkelt kjole.
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: twiggykjoler
Tollgrensene finner du på www.toll.no. Boden er veldig ryddige og greie å forholde seg til. De trekker automatisk fra britisk moms (som er litt lavere enn den norske, så det legges jo til når pakken kommer til Norge), med mindre det er barneklær, for det er ikke moms på det i UK. Så er det jo gebyr i tillegg.
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: twiggykjolerDet er verdt hver krone, det er så fine klær!
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: TwiggykjolerSyns også de har endel fint, men det er vanskelig å vite om klærne passer - også om en leser målene nøye. Jeg syns størrelsene varierer mye i ulike modeller, og har hatt endel bomkjøp. Det blir dyrt når en i tillegg skal betale toll og gebyr, så jeg har nesten gitt opp Boden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|