|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Jeg vil male en vegg!Vi har en ganske kjedelig hvitish farge på stuen. Men den er ikke mer enn drøyt ett år gammel, så jeg må leve med det. Fargen heter refleksjon. Jeg har lenge hatt lyst til å male den lille veggen bak tv-en og i denne uken kom den nye sofaen vår, så nå kan farge bestemmes. Sofaen er helt mørk grå, nesten mot svart.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!Vi har refleksjon i gang og stue, i sistnevnte rom har vi en vegg med grønnfargen "Laurbær". Jeg er så fornøyd at jeg gliser ekstatisk hver gang jeg kommer inn i rommet.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!Øy, bildet kom ut feil. Jeg tror refleksjon bikker mot grått?
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!På en slik vegg synes jeg du kan sprelske til med det meste. Jeg synes refleksjon fungerer til mye fordi den ikke er brukket mot gul. Skal det være spenstig eller behagelig?
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!
Mal før han kommer hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!Tapet. Gjerne! Men jeg har ikke tro på at det er noe jeg får til å gjøre. jeg har virkelig ti tommeltotter og eier ikke nøyaktighetsgen. Så, nei ... Det får jeg ikke til.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!Jeg ville valgt en varm gråfarge, om tapet utgår.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#17 |
|
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!Vi har denne fargen på en vegg i stua: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
Neida. Vi har også glassfiberstrie i stua, som jeg hater. Jeg malte alle veggene med helmatt maling, glansgrad 2 (Lady Pure color) , og det medførte at nesten hele mønsteret er visket ut. Du må faktisk ganske nær, samt se rett på veggen for å se at den ikke er glatt. Rett og slett et gulltriks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Jeg vil male en vegg!Vi har for øvrig også refleksjon i stua, og jeg syns den er nydelig. Men den krever helhvite lister da. Hvis man har ferdigmalte lister i bomull, så ser den bare trist ut. Den krever hvit innramming for at det skal vises at den er skikkelig grå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|