|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lider av tastleksi
|
![]() Britax maxway eller HiWay IIVi må bytte bilstolene etter påkjørsel, og har en på 3 og en på 5 år som skal sitte bakovervendt. Nå har vi hatt minstejenta i maxway i midten men vi har en bil der vi kan ommøblere litt på midterste seterad da det ikke er isofix i midten, men da vi jaktet sist var altså maxway det eneste setet som gikk inn pga støttebein og generell plass.
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Britax maxway eller HiWay IIHi Way er så pass mye mindre at jeg aldri ville kjøpt det til en 3åring eller 5åring. De er ganske lik i bredden men Max way har noen cm mer i rumpen og i rygglengden som gir mer plass til barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Britax maxway eller HiWay IIBegge er smale sammenlignet med de fleste andre seter, så jeg tror ikke det kan være noe problem med to av dem i bredden.
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Britax maxway eller HiWay IIDin snart 5åring er vel ganske liten Niobe? Jeg kjenner en akkurat 3åring som sitter trangt i Hi way og nesten har øre ved kanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Britax maxway eller HiWay IIHan er ikke så stor, nei. Han bruker 104 i klær, trekker lite i vidden. Men han har som sagt en god del å gå på enda.
![]() |
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Britax maxway eller HiWay IIAv, så greit at det er noen som vet sånt. Det er jo umulig å se forskjellen på dem på bilder som dette.
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Britax maxway eller HiWay IIMin femåring (str 116) har vokst ut av sitt Hi-Way II, og treåringen (str 104) har arva det. Mellomste har begynt å klage på akkurat det samme som storebror pleide, og sier han får vondt i rumpa. Setet er smalt og enkelt å feste, men vi har altså ikke vært sånn overvettes fornøyde med det. Skulle jeg først hatt Britax hadde jeg nok heller valgt Maxway. Ellers tror jeg faktisk ikke det setet vi liker best - Akta Graco Belogic - er så mye breiere, men større og tyngre er det jo.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Britax maxway eller HiWay IIJeg har hatt en ikke verdens største gutt bakover i maxway til han var seks, og han fikk nytt mest fordi vi kjøpte en bil til å og måtte ha et nytt til hver av ungene uansett, da fikk han to beltestoler og hun fikk arve hans maxway i den ene bilen. Lillesøster på fire har goood plass der enda.
![]() |
|
|