|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Forslag til feiring av bryllupsdagMannen min er ikke så lysten på flyturer om dagen. Og vi orker ikke kjøre så langt... men vi har altså barnefri en helg ifm bryllupsdag, og kunne tenke oss å feire et koselig sted/hotell/pensjonat max 2-3 timer fra Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til feiring av bryllupsdagEngø Gård? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Forslag til feiring av bryllupsdagJeg tror jeg ville valgt enten et spahotell eller et hotell med svært god mat (evt begge deler, om det finnes).
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Forslag til feiring av bryllupsdagJeg vet ikke når dette skal skje. Tror jeg selv ville valgt Norefjell på vinteren, men det forutsetter jo at dere liker å stå på ski. Ellers er jo Gøteborg min stående anbefaling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Forslag til feiring av bryllupsdagEngø gård, farris bad, Son sparesort, Kragerø sparesort, holmsbu, norefjell, romantisk getaway på Continental i Oslo.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Forslag til feiring av bryllupsdagRømskog Spa har jeg hørt mye bra om.
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Forslag til feiring av bryllupsdagSon Spa eller enda nyere: Larkollen. Hvis det er nå til helga kan dere dra på vinkurs med 4-retters middag på Refsnes Gods: http://www.refsnesgods.no/aktiviteter/vinkurs/
![]() |
|
|