|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Katten Lilly halter plutseligHar to katter som begge er jenter og som begge har begynt å gå ut. Ene pusen er mye ute og er veldig tøff ute. Andre pusen er tøff inne og er engstelig ute og sitter mest rett utenfor verandadøren. I dag har jeg vært hjemme og døren har stått på gløtt mens de har løpt litt ut og inn. Ingenting spesielt har skjedd med Lilly siden hun har holdt seg rundt meg i hele dag og kun luftet seg rett utenfor døren. Eneste var at hun hylte og freste og kranglet litt med en inntrenger-nabokatt i dag tidlig men dette var timer før hun begynte å halte. Jeg så hun løpe og hoppe etter den episoden.
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katten lilly halter plutselig.Katten kan ha blitt bitt under krangelen, og etter en stund begynner det å danne seg verk (men om det kan skje så fort vet jeg ikke). De gangene min katt har blitt bitt har det dannet seg en stor kul med puss. Antibiotika til pus etter besøk hos dyrlegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Katten lilly halter plutselig.Uff såpass. Jeg kan ikke se noe sår i det hele tatt på foten, men det er begrenset hva jeg får undersøkt uten å gjøre henne vondt.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Katten lilly halter plutselig.Det er som oftest infeksjoner etter bitt som gir halting hos de kattene vi får inn hos dyrebeskyttelsen. De må til dyrlegen for sjekk, de får antibiotika og smertestillende og er i farta i løpet av et par dager.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katten lilly halter plutselig.Vår katt har kommet hjem noen ganger haltende. Men før vi har fått tatt henne til dyrlegen har hun vert bedre. Vi har alltid holdt henne inne så vi kan følge med på henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2013
![]() |
![]() Sv: Katten Lilly halter plutseligHvordan går det med katten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |