|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyJeg lurer rett og slett på hvilke hobbyer folket på FP har om dagen. Hvorfor akkurat denne hobbyen? Og hva fikk deg til å prøve?
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyJeg spiller bridge. Ikke alt for ofte, men et par-tre ganger i måneden. Veldig morsom hobby om man liker slikt, men det krever at man bruker litt tid i starten, ellers kommer man liksom ikke skikkelig i gang.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyMin nyeste hobby er å drikke vin. Veldig morsomt. Fin hobby, man kan bruke så mye eller lite tid man vil. Jeg er veldig glad i hobbyer som ikke er teoretiske - for all del man kan nerde ekstremt når det kommer til vin hvis man har lyst. Feks i Frankriket kan man pugge slott og områder opp og ned i mente. Men man må praktisere. Det går ikke an å ha hobby som vin uten å drikke, på samme måten som man ikke kan ha hekling som hobby uten å faktisk gjøre det. Mannen min er feks interessert i historie generelt og 2. verdenskrig spesielt og det er typisk en "teorihobby" for å si det slik.
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyJeg leser, strikker og hager, og det er vel det. Jeg skulle veldig gjerne gjort mye mer av alt. Jeg har også hatt akvariumer en periode, og planen er å sette opp igjen det største karet når vi er ferdige med å pusse opp stua, men jeg har ikke tenkt å la det ta så mye tid som før.
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyEtter 10-12 års pause begynte jeg å spille i korps igjen i fjor!
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyJeg har hovedfokus på strikking og hage.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyTror ikke jeg har noen, faktisk. Men, jeg har i dag smuglånt eldste sin klarinett (det låt fælt) og har jo lurt en stund på å kjøpe meg en saksofon og lære meg å spille igjen. Det er nok det nærmeste jeg kommer.
![]() |
#11 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyJeg trener og leser bøker. Er ellers litt interessert i interiør, og satser på å bli hageinteressert etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ad astra
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyJeg tar studiepoeng. Og trener. Har prøvd mye rart, men dette er det eneste som faktisk føles som hobbyer.
![]() |
#13 |
Ad astra
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyOg leser bøker. Som ikke er fagrelevante.
![]() |
#14 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyJeg trener og leser bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Er frisk!
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyGår turer, leser bøker, spiller brettspill i hopetall og lager mat. I tillegg til FP og Quizkampen på mobilen. Skal danse swing og spille bridge når ungene blir litt større.
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10 ![]() Sist redigert av oslo78 : 12-04-15 kl 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbySpiller dataspill. Det barnet til enhver tid spiller, + Minecraft litt til og fra. Har kjøpt hauger av garn. Og har satt meg fore å lage mønster selv. Der stoppet det... Sist redigert av Charlie : 12-04-15 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyDu kan få noen av meg, jeg har for mange.
![]() |
#18 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyTrener, leser bøker, strikker, hekler, syr, baker, broderer, tur i skog og mark, fotograferer, lager mat, spiller brettspill, spiller spill på data/nettbrett, dyr, natur mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobbyI en lang periode var hobbyen min å lage websider. Så ble det jobben min, så da gidder jeg ikke ofre noe særlig fritid på det lenger. Nå har jeg lett etter nye hobbyer en stund, og har endt på å gå turer (fitbit ftw), sykle og å spille Sims 4... |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
havregrøt, puddelsauer |
|
|