|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandFreialand? Som i sjokolade? Hvor!
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandJeg har vært der på bedriftsbesøk selv, og synes det var både underholdende og lærerikt. Vi fikk nok en litt utvidet tur, for jeg var der med en relativt stor kunde av Freia.
![]() |
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandMin yngste har vært i bursdag der, hun synes det var veldig gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandMin eldste har vært i bursdag der to ganger, og kommet veldig fornøyd og sjokoladeflekkete tilbake, og min yngste skal feire der i år og gleder seg fordervet.
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandJeg bør vel kanskje nevne at min yngste (10 år) er lett å begeistre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandSnupp skal i bursdag dit om noen uker. Du må være raskt ute hvis du skal bestille, og det er maks 15 personer (og i følge Freialand selv så er det ingen, absolutt ingen, som melder avbud til en Freialandbursdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandJeg har lyst til å feire bursdagen min der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandSjekk ut at dere ikke har noen gjester med allergi mot melk da. Rimelig kjipt å være i en sånn bursdag og ikke kunne smake på noe som helst |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i Freialand
Kan jeg få komme?
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandDe fikser glutenallergi uten problemer. Kan jeg rapportere.
![]() |
![]() |
#15 |
Peppy!
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i Freialand
Vi har en helt utrolig enkel klasse. Alle tåler alt, ingen restriksjoner. All denne forumlærdommen jeg har ervervet gjennom disse årene - får ikke brukt det til noe som helst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bursdagsfeiring i Freialandehh, det er litt flaut å si det men minsten min var der i guttebursdag for en i klassen sin for etpar uker siden og da var det flere som spiste så mye sjokolade at de kastet opp på doen der.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandSneipen hadde sin der nå, veeeldig poppis. Han har også vært der i en annens, like gøy. Husk at dere må ta med mat (pølser) selv!
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandSelv jeg ble småkvalm av sjokolademengden, og tok med meg mye hjem. Og jeg har SKILLS, altså.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring i FreialandOg hvis vi nå linker opp denne tråden til en av de mange andre bursdagstrådene, så kan jeg informere om at snuppa har vært i 3 (!) bursdager der siden nyttår. Hun er like blid hver gang, og sier selv at hun har begynt å moderere sjokoladeinntaket.
![]() |
![]() |
|
|