|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserVi har en visjon og et intenst ønske og en fix idé om et kjøkken uten overskap og høyskap. Det kommer til å bli DRITLEKKERT!!!, men jeg er ikke noe flink til å lete etter hvitevarer. Har noen noen noenlunde (høhø) gode tips på hvor man finner kjøl/frys som passer UNDER benkeplatn nutildags? Gjerne brukt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserIKEA katalogen side 53. Brukt er vel bare finn.no, også B vare butikkene selger på finn.no.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserNeimenåh! Nå ble jeg glad! Jeg var HELT SIKKER, (så sikker at jeg ikke gadd å sjekke engang!), på at IKEA hadde sluttet med de lave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserDet var et b-vareutsalg på Fyrstikktorget tidligere?
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryser
Ja, det syns jeg absolutt du skal gjøre. Det høres schjempelurt ut.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserIkea har bare sluttet med de som er "kjøleskuff" (eller hva jeg skal kalle det)
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() |
#13 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De selger ting som er reparert, tror jeg. De to b-vareutsalgene jeg kjente til i Oslo er borte. Det ligger et i Halden. De finnes på nett. Husker ikke adressen i skrivende stund.
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserVi har kjøleskuffer fra Ikea. Veldig fornøyd, får plass til utrolig mye i dem. Vi har riktignok krøpet til korset og fått et kjøleskap i kjelleren, men det går fint an å klare seg uten.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserAlltid vittig å se redebyggingshormoner i full blomstring!
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryserJeg vet jeg allerede har gjort det muntlig, men jeg vil virkelig avbefale et lavt kjøleskap eller bare kjøleskuffer.
![]() |
|
|