|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Prosjekt knøttbadSå er jeg omsider i gang med badet da. De begynner på mandagen. Blir ikke å utvide det som først tenkt, så da blir det å shine opp de tre kvadratmeterene som er. Bruker resten av budsjettet til utearealene, så jeg blir uansett ganske fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Prosjekt knøttbad
Jeg tror man kan velge bort bena. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prosjekt knøttbadVeldig fint.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Næh, hva bruker du vasken til? Vi bruker vår til å pusse tenner, vaske hender og splæsje vann i ansiktet.
![]() |
#6 |
Pauset
|
Ja, det er det jeg tenker og. Noen klagde litt på at det da ble vanskelig å barbere seg for en tid tilbake, men han har ikke stemmerett lenger... Så da betyr ikke det noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
Hm. Du sier noe. Men er det verdt å ofre opptil flere cm gulvplass pga dette? Må avveies nøøøøøye.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Prosjekt knøttbadJeg håper det funker, det er ca. den løsningen jeg planlegger på hyttas mikrobad.
![]() |
#9 |
Pauset
|
Der har vi omtrent et like stort bad ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Prosjekt knøttbadEt annet alternativ jeg vurderer er denne, men i en annen farge. Så sette det lille skapet over doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Prosjekt knøttbadJeg synes den første løsningen var kjempefin, men ville valgt andre ben eller aller helst uten ben.
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
Enig.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Prosjekt knøttbadJeg har vært å sett på det nå... Vet ikke helt jeg altså. Syntes det var lite. Var så på Oslo VVS-senter. Der hadde de en fin serie som het Cangas, som er "deres eget merke" hva de nå legger i det. De hadde en serie som het Slim. Skal få lagt inn bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|