|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg trenger noen bukser som jeg kan bruke etter fødsel. Jeg trenger å maskere et saftig bredt hofteparti, og sikkert en slapp mage. I tillegg er det altså dette med keisersnittet, som krever en snill strikk i livet, ikke noe som strammer. Dette må kunne bestilles på nett, jeg får ikke gått i butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Slike bukser fra Pulz med strikk på sidene av livet vil jo sikkert funke - men de er svært så casual da...
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Sånne her!
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Alle ser på ungen allikevel, minnes jeg noe om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Vero moda sine med høyt liv og glidelås bak syns jeg var fantastiske etter KS. Det var de første jeansene jeg klarte å bruke siden de ikke strammer, og de holder ks-magen litt inne. Finnes i flere farger. Myke og gode med stretch. Anbefales.
![]() |
#8 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Tights og joggebukser
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg har kjøpt et par sånne posebukser fra Vero Moda som jeg tenker bruke nå fremover samt i sommer. Men jeg vet ikke om de finnes på nett. Ligner på dem fra Pulz, i dongeristoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg brukte mammabuksene mine etter mine keisersnitt, men ser at det ikke er noe valg for deg. Vil tro H&M kan ha noe løse, lette sommerbukser.
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Cubus har gode yoga-bukser.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Re: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Cubus sine joggebukser: (sikkert de som kalles yoga bukser) vide i bena, strikk nederst og bred linning. Tynn deilig bimull og holder godt i vask. Ufattelig gode til den prisen b
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Og Casall sine yogapants (Multi Pant); nydelig deilige.
Sist redigert av Miss Norway : 28-05-15 kl 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg gikk i yogabukse, tights og skjørt. Forfengelighet var ikke et tema før jeg skulle tilbake på jobb
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg skulle også foreslå de fra Cubus. Deilige, deilige buksene.
![]() |
#17 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg brukte mammabuksene de første ukene, når jeg ikke satt hjemme i joggebuksa da. Så gikk jeg over til vanlige bukser. Dette var mitt tredje KS og jeg har kunnet bruke helt vanlige bukser ganske rett etterpå alle gangene.
![]() |
#18 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg fortsatte med gravidbukser ei stund etter fødsel/KS. Også fikk jeg god hjelp av en slags støttestrømpe som jeg fikk kjøpt på sykhuset, som støttet opp og hjalp til med å holde såret på plass de første ukene.
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Bukser etter keisersnitt - shoppinghjelp!Jeg gikk mye med ammekjoler fra Boob eller lignende og de høye strømpebuksene fra Calvin Klein som går helt opp til BH'en hvis jeg skulle ut blant folk. Hjemme slaket jeg lenge rundt i gravidebuksene.
![]() |
|
|