|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sushi med jasminris?Vi er helt fantastisk glad i sushi her hjemme, og lager sushi så ofte vi kan. En super måte for oss å få i oss mer fisk/sjømat, og svært hyggelig at vi endelig har funnet noe i matverdenen vi begge er like gira på.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sushi med Jasminris?Inneholder sushiris vesentlig flere kalorier enn annen ris? Da tenker jeg på før tilberedning. At man tilsetter en masse sukker hjelper selvsagt ikke, men det er jo ikke avhengig av ristypen.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sushi med jasminris?Jeg har aldri tilsatt sukker i sushiris, bare riseddik. Jeg trodde hvit ris var kaloririkt, uansett.
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sushi med jasminris?Ja, og så er det betre for blodsukkeret.
![]() |
#6 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sushi med jasminris?Vi bruker sjelden sushiris, stort sett kun jasminris. Funker som fjell i makirullene våre, men vi har dårligere erfaring med jasminris til nigri, den kleber liksom ikke nok og nigriene faller fra hverandre. Men ikke så ofte vi lager nigri da.
![]() |
|
|