|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Hvordan er Birkenstock i str?Jeg er en str 39/40( mest 40), litt usikker hvilken str jeg bør bestille.
![]() |
#3 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Jeg er en normal 38 og har 38 i den ene modellen og 39 i den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Jeg har Gizeh. Kjøpte str 39 selv om jeg bruker str 38. Det står et tall inni sandalene, 25 på min. Passer fot på 25 cm, og det stemmer. Foten skal være godt innenfor de indre kantene på sålen, selv om sålen faktisk er lengre, hvis ikke blir det ubehagelig.
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Litt store i str, mannen måtte ned en str og jeg kunne nok også fint gått ned en str., men liker de romslige.
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Men de kommer i ulike bredder. Gjør de ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Jeg har mitt vanlige nummer (39), men de er for brede og passer ikke foten min. Vet ikke om det fins forskjellige bredder. Syns også sålen er hard og ikke spesielt behagelig, totalt sett litt oppskrytt spør du meg. Det gjorde du vel strengt tatt ikke, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
De gjør visst det. Hvis du kikker her så ser du at noen er er "Narrow" mens andre er "Regular". Mulig de har "Wide" og for alt jeg vet.
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Der kommer nok an på foten. Jeg fikk mitt første par for to år siden. Før de ble in. Kjøpt fordi de var så gode å gå i. Perfekt til mine føtter. Men det er forskjell fra modell til modell og som sagt i breddene hvordan de sitter på foten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Jeg fikk også mine for to år siden, før de ble in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?De finnes i ulike mykheter/demping også. Jeg har regular med mulighet til stramming. God demping i mine, jeg har de nest mest dempede.
![]() |
#16 |
Bare sær
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Jeg har brukt Birkenstock i 18 år, bruker 39 smal, og er vanligvis heller 40 enn 39.
![]() |
#17 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Jeg kjøpte mine første for 8 år siden, bruker normalt 40, men har 39 i disse. De kan være harde i starten, men blir bedre etterhvert. Definitivt de beste sandalene for meg!
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?Jeg er en normal 37, har 36 i mine Birkenstocks. Jeg har de som er myke inni, de andre blir for harde. Du kjenner det tydelig når du trykker på sålen inne i skoen om det er myk såle eller ikke. Jeg har ett par jeg bruker på jobb og ett par til fritid. De har gått mange mil på ferie i år (bl.a. trasket gatene i NY, jeg var riktig så trendy
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er Birkenstock i str?tusen takk for hjelpen
![]() |
|
|