|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."...eller rettere sagt; "et øyeblikk, så skal jeg prøve å sette deg over". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."Jeg blir like fortvilet hver gang jeg ringer lånekassen og etter 45 minutter kommer frem til en saksbehandler. Etter å ha sagt kjapt det jeg ringer om sier de nesten uten unntak "Du, jeg setter deg over til en annen avdeling..."
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."Jeg har |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."Jeg klarer å sette over en telefon, problemene hos oss er somregel at de som skulle svare ikke er der de var sist jeg så dem..
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."Jeg gidder ikke å prøve en gang jeg. :lat: Hvis noen ringer til meg om noe jeg ikke kan noe om får de ringe via sentralbordet til rette vedkommende.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."Mamma og pappa har et slikt fantastisk system hjemme. En vanlig samtale vil da gå som følger, mellom meg, lillesøster Liv (som sitter på datarommet, ved hovedtlf) og mamma i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."Jeg jobber veldig mye med telefoner, og en ting er sikkert; det er ganske lett å få en viderekobling til å gå skeis, SPESIELT om man har callsenterløsninger som ikke tillater å hente tilbake anropet ...
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: "Et øyeblikk, så setter jeg deg over.."Vel, jeg skjønner dem godt, jeg...
![]() |
|
|