Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Showtime's The Affair - andre steder enn HBO?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-15, 02:16   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Showtime's The Affair - andre steder enn HBO?

Jeg vil så gjerne se denne serien, men klarer ikke å finne andre steder å se den enn HBO. Det virker ikke som den er sluppet på dvd/bluray enda heller.

Er det virkelig ingen kabelkanaler eller streamingtjenester som Netflix og Viaplay som har rettigheter til denne? :

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-15, 07:26   #2
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Showtime's The Affair - andre steder enn HBO?

Den kan streames på hbonordic.

Gammel 16-04-15, 10:53   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Den kan streames på hbonordic.

Ja, jeg nevnte det i innlegget mitt at det er det eneste stedet jeg har funnet den. Men jeg har ikke lyst til å abonnere på HBO også, så derfor prøver jeg å finne den et annet sted

Gammel 16-04-15, 11:15   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sønnen min har oppdaget et filmsted som heter Popcorn Time. Prøv der.

Gammel 29-04-15, 22:28   #5
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

finnes sesong 2 noe sted?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:35   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, jeg nevnte det i innlegget mitt at det er det eneste stedet jeg har funnet den. Men jeg har ikke lyst til å abonnere på HBO også, så derfor prøver jeg å finne den et annet sted

HBO Nordic gir deg én måneds gratis prøveabonnement, og det er ingen bindingstid, så du kan kanskje rekke å se serien før du må begynne å betale. Eventuelt betale et par måneder, så du blir ferdig. Det er fortsatt billigere enn DVD.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 01:54   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Sant nok, Teofelia. Det blir nok til at jeg gjør det.

Cumulus: Den er ikke ferdig ennå, såvidt jeg vet.

Gammel 30-04-15, 07:15   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Sønnen min har oppdaget et filmsted som heter Popcorn Time. Prøv der.

Det er greit å vite at det er ulovlig da, og bruker torrents slik som Pirate Bay, sånn dersom man har meninger om det.

Gammel 30-04-15, 07:56   #9
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

finnes sesong 2 noe sted?

Sesong 2 har premiere i USA i september.

Gammel 03-07-15, 19:36   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Den startet på Fem for en uke siden Så E1 i går på ukesarkiv. Lovende!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.