Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

8 andebrystfileter - tint i dag

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-15, 17:08   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

8 andebrystfileter - tint i dag

Jeg hadde 8 frosne andebryst. Nå har jeg 8 tinte ... De har ikke blitt romtemperert, så de ligger i kjøleskapet og koser seg, og der kan de nok ligge til i morgen, men så bør de ikke ligge mer.

Men vi er fire personer og alle inviterbare er på ferie.
Morgensdagens middagsplan er andebryst med potetstappe, soppstuing, rotfrukter og appelsinsaus. Men da bruker jeg maks tre av dem ...

Så: Hva mer kan jeg lage? Hvor lenge kan de være ok i kjøleskap før jeg lager noe av dem?

Gammel 08-07-15, 21:50   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 8 andebrystfileter - tint i dag

Lage en gryterett og fryse?

Gammel 09-07-15, 09:08   #3
Varta
Bookhouse girl

Varta sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Salat med skiver av andebrystfilet er superdigg, andetaco er også veldig godt. Vi har også forsøkt å varmrøyke dem, og det er helt nydelig. Da får du en litt annen smak på kjøttet også om dere begynner å trøtne på andesmaken. Hvis kjøttet er stekt opp holder det lenger enn om det er rått, men jeg ville nok fått det unna så fort som mulig uansett.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 10:56   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lage pekingand med five spice og hoisinsaus og pannekaker og vårløk og agurk? Det finnes en overskrift her inne et sted, men jeg sliter med å finne den.

Gammel 09-07-15, 19:19   #5
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Lage pekingand med five spice og hoisinsaus og pannekaker og vårløk og agurk? Det finnes en overskrift her inne et sted, men jeg sliter med å finne den.

Denne?
http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=Peking
Fikk så lyst på det at jeg måtte søke...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-15, 19:21   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Ja, det tror jeg, men jeg tror jeg fulgte en beskrivelse fra Harriet på pannekakene. Nå fikk jeg lyst på det, og, har du sett, jeg har da både kyllingrester og vårløk og sikkert agurk også!

Gammel 09-07-15, 19:26   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk spontant middagsbesøk, så da løste det seg faktisk av seg selv, men takk for gode tips her. Vi spiser ofte and, men pleier stort sett å tilberede på samme måte hver gang, så det er fint med tips til flere retter.

Gammel 09-07-15, 19:41   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: 8 andebrystfileter - tint i dag

Frosne pannekaker til pekingand har de på asiabutikken rett ved siden av kunden min, Poly- sånn til senere info!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.