|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Babyblå skinnveskeJeg har lyst til å ønske meg en veske til bursdagen, og har en slags visjon om en i lys lys blåturkis. Ser for meg en i sånn kraftig skinn med tydelig mønster (a la Mulberry), og den må ha skuldertropp lang nok til å ha tvers over. Den må være enkel og ikke ha masse dill på seg, og det som er av metall må ikke være gull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Babyblå skinnveskeDe veskene fra bohemiandesigns da? De er kanskje litt læreraktige, men flott og ok priser i tillegg!
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Babyblå skinnveskeTakk, denne her syns jeg var fin (og ganske riktig farge), men egentlig ikke helt den typen skinn jeg hadde sett for meg. De er ganske stive vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Babyblå skinnveskeFendi er kanskje litt overkill? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Babyblå skinnveske
Åh!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
etterpåklokest
|
Jeg har en som er større, og den er i ganske stivt skinn ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Babyblå skinnveskeAngående Bohemia: Jeg har en greie med litt angst og aversjon for 70-tallet, og den typen vesker i stivt skinn minner meg om en lærveske jeg hadde rundt 1980 - så selv om jeg syns de har fine farger og er fine hos andre, så er det nok ikke en veske jeg kan ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Babyblå skinnveskeJeg synes Decadent sin i dust blue er kjempefine i fargen.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Babyblå skinnveskeDet er nå en fin sjelden Mulberry på finn. Ikke min, eller noen jeg kjenner sin.
![]() |
#17 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Klart, Vietnamesisk Pytonskinn er DYRE saker
![]() |
#18 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Babyblå skinnveskehttp://www.harrods.com/product/madi-...00000004538805
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 21-02-15 kl 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Babyblå skinnveskeDu sier jo ikke hvilken type veske du vil ha, ei heller hva "dyrt" er.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Babyblå skinnveskeTiger of Sweden |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|