Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hunter gummistøvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-15, 21:11   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hunter gummistøvler

Eldste ønsker seg sorte Hunter gummistøvler, med tilhørende sokk.

Hvor får man kjøpt det til en fornuftig pris?

Og hvordan er de i størrelsen? Hun bruker 37,5 i Toms og Nike Free.

Gammel 18-07-15, 21:13   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunter gummistøvler

Obs har ofte hunterstøvler på tilbud. Jeg mener de ganske normale i str, men litt trange i skaftet.

Gammel 18-07-15, 21:17   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte herfra til jenta mi http://pages.ebay.com/link/?nav=item...obalID=EBAY-US

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 21:20   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Og www.xxl.no bruker å ha godt tilbud på Hunter.

Gammel 18-07-15, 21:21   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hun har tynne legger, så det går fint.

Jeg bør kanskje ta henne med og prøve både 37 og 38. Jeg har ikke funnet høye, sorte Hunter på Obs her, men jeg får følge litt med utover høsten.

Ebay var grisebillig! Men jeg har aldri shoppet på ebay før og alt jeg ikke har gjort er skummelt.

Gammel 18-07-15, 21:23   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hvis barnet har smal fot bør du se etter barnestøvlene som går opp til str 38.

Gammel 18-07-15, 21:25   #7
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Hun er smal i fot og legg, ja.

Gammel 18-07-15, 21:40   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Mitt barn har kjempesmale føtter og ekstremt tynne legger, så Hunter er det eneste som har sittet på beina. Men nå må hun ha 39/40, og så langt går ikke barnestøvlene. Voksenstøvlene fungerer dessverre overhodet ikke, de er mye bredere og ikke minst høyere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-15, 21:21   #9
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg har kikket mye nå, og finner ikke støvlene til levelig pris. Jeg antar hun må ha str 38, siden hun bruker 37,5 i alt annet. Men nesten 1500 kr for støvler?

Gammel 16-08-15, 21:31   #10
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnestøvlene er billigere, de går opp til 38.

Gammel 16-08-15, 21:32   #11
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Problemet er at jeg ikke har funnet noen i fysisk butikk. Ikke på internett heller.

Gammel 16-08-15, 21:41   #12
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm, jeg kjøpte Storesøsters på Lille Vinkel, men jeg sjekket de nå og hun har 37. Kanskje 37 er de største i barnestørrelse.

Gammel 16-08-15, 22:06   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Du kan få kjøpe mine? Jeg har sorte i str 38 med sokk

Gammel 16-08-15, 22:20   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Hm, jeg kjøpte Storesøsters på Lille Vinkel, men jeg sjekket de nå og hun har 37. Kanskje 37 er de største i barnestørrelse.

Nei, det er 38. Skikkelig dumt, vi trenger 39 i barnestr.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-15, 22:25   #15
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Nå seilte det plutselig ned et godt tilbud her ( ). Føles godt å kjøpe pent brukte, både miljømessig og lommebokmessig.

Gammel 16-08-15, 22:30   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Nå seilte det plutselig ned et godt tilbud her ( ). Føles godt å kjøpe pent brukte, både miljømessig og lommebokmessig.

Smart!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.