|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Liker du å svare på spørreundersøkelser? Norsk etnologisk granskninghttp://norskfolkemuseum.no/no/Forskn...isk-gransking/
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Liker du å svare på spørreundersøkelser? Norsk etnologisk granskningTakk! Jeg har også svart på undersøkelsen om etternavn, og har satt meg opp på mail-lista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Liker du å svare på spørreundersøkelser? Norsk etnologisk granskningSå bra. Jeg har svart i et par års tid. Det kommer en undersøkelse noen ganger i året og man velger selv hvor detaljert man svarer.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å svare på spørreundersøkelser? Norsk etnologisk granskningTakk for tips! Dette var gøy, jeg har allerede svart på en undersøkelse og lagt inn mail for å få flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Liker du å svare på spørreundersøkelser? Norsk etnologisk granskningDa har jeg også svart på navneundersøkelsen og satt meg opp på mailinglista for å få flere undersøkelser. Jeg liker å tro at jeg bidrar til forskning. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|