|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Hva har du og hva savner du evt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Lysthus står på min liste.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg liker ikke bållukt og grillhytter generelt, så jeg stemmer for lysthus.
![]() |
#5 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Takk for svar. Så dere synes at mannen skal få viljen sin, altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg liker grillhytte.
Mammaen til supergutt 2003 ![]() Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid.. Sist redigert av M@M : 04-05-15 kl 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg elsker bål og ville gått for grillhytte.
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg synes bål hører til på skautur, og hadde valgt lysthus. Vi skal ha drivhus som er stort nok til å ha bord og stoler i. Naboen der vi bodde før hadde grillhytte - den blei aldri brukt.
![]() |
![]() |
#9 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg elsker grillhytte og er enig med M@M.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Men hva gjør man i en grillhytte? Benkene er jo ikke noe gode å sitte på, de er såpass langt fra bålet at man ikke kan stikke pølser inni uten å måtte reise seg, man sitter på rekke og rad og kan ikke ha en naturlig samtale og man ka ikke spise fordi da må man balansere alt i fanget. Sitter man bare på rekke og rad langs veggen og ser på et bål?
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?
I de grillhyttene jeg har vært har vi hatt benk rundt bålet som har fungert som bord og man har fint kunne stekt pølser uten å reise seg.
![]() |
#12 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Hater bålos og ubekvemme benker. Grillhytte hadde derfor ikke blitt brukt. Lysthus kan møbleres med komfortable møbler og man kan varme opp rommet der også. Jeg hadde 100 ganger heller valgt lysthus enn grillhytte
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Samme der jeg har vært. Vi har nytt et glass god drikke og latt skravla gå imens vi har beundret verten som griller noe spennende over bålet. Bordet rundt bålet er akkurat stort nok til en tallerken, så man kan fint sitte å spise. Jeg har nytt flere gourmetmåltider der.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg ønsker meg lysthus, og da et spesielt som heter Victoria og føres av Bossons.se.
![]() |
#15 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg hadde gått for lysthus. De grillhyttene jeg har vært i har det fort blitt en overdose røyk. De fleste ildstedene er jo ganske høyt, slik at det blir varmt fra ca. setehøyede og oppover, og iskaldt fra rumpa og ned.
![]() |
#16 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Takk for alle svar, det ble lysthus. Det er ikke så stort, 3,5 x 3,5 m, eller rettere sagt det er åttekantet. Sånn: http://redskapsboden.no/Carmen-7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Så fint det var! (FIkk du med damen også?
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Mamma og de gjorde om grillhus til lysthus. Ja, grillhus er koselig, men det var ofte krøll med avtrekket, det ble mye røyk og det stinka røyk av alle klær (og hår).
![]() |
#19 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Grillhytte? Lysthus? Hva vil jeg ha?Jeg er glad i å grille, men ikke så glad i det at grillen må ha eget hus. Lysthus derimot, med gode sitteplasser, fine planter, god musikk og masse bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Stadig innom
![]() ![]() ![]() |
Hehe, nei ikke damen og ikke møblene. Må nok møblere selv og sette meg selv inn der. Hm, ja det står på terrassen og der har vi tjærebrun. Kanskje skal jeg ta det inni huset også? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|