|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det tabu å klage på varmen?Jeg har fått inntrykk av at det er forbudt å så mye som hinte om at det er i varmeste laget nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg har absolutt inntrykk av at det er tabu å klage på solskinn og varme i Norge, ja.
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Da jeg kom inn her hjemme i dag var det 29,5 grad inne. Da har jeg det slettes ikke bra og sutrer som regel littegrann. Det synes jeg jammen jeg har lov til.
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Her er det meldt snø i fjellet i neste uke. Du får komme nordover.
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg liker meg ikke i varmen. Stefaren min nærmest tyranniserte meg for dette da jeg var barn, så jeg har et ekstra anstrengt forhold til sol og varme på grunn av dette. Selvsagt er det deilig å sitte i skyggen men en kald drink og en god bok, men hverdagslivet med barn i varmen er et helvete. Ikke liker jeg å spise i sola heller, så jeg tror jeg blir sittende alene i skyggen i sommer under lunsjen.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg skrev følgende i bloggen min for omtrent ganske nøyaktig fire år siden:
![]() |
#8 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg klager så mye jeg bare vil over varmen. Jeg mistrives intenst når det blir så varmt
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Ja, det er vel kanskje litt tabu. Men, jeg klager! Det er deilig med fint vær, men jeg liker meg ikke når det blir for varmt.
![]() |
#11 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg er i grunnen veldig glad i varme og sol, men når jeg tyranniseries av naboens katt og ikke kan ha verandadøren eller vindu åpent på soverommet i denne varman , da klager jeg!!
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Det er fullt lovlig å klage! Selv liker jeg varmen godt.
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg blir litt irritert når folk klager på varmen og blir møtt av "slutt å klage, det er jo så deilig med sol og sommer" og lignende. La nå folk få klage, ikke alle elsker sol og varme heller! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Når hendene er så pølsete at jeg ikke kan skrive på tastaturet, og beina er for store for skoene, da forbeholder jeg meg retten til å klage.
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Det er for varmt her inne nå: 29,5 grader og alt som kan stå oppe er åpnet opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
supermamma-katt
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
![]() |
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?
JEG BLIR UVEL AV VARMEN OG JA JEG KLAGER
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Du skal bare sende noen ekstra varmegrader nordover. |
![]() |
![]() |
#19 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg klager på varmen når jeg mistrives i den. Hvorfor skulle jeg ikke det? Og jeg blir forbanna på alle som på død og liv skal ha meg ut i sola. Jeg trives best i skyggen.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg klager aldri på varmen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|