|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Må vi ha bil i Orlando?Har booket flybilletter (og betalt...) og har bestilt rom på SAS-hotellet som visstnok skal være 5 min fra Disney (det rommet kan avbestilles, så bare si fra om du avbefaler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Trenger og trenger... Jeg ville ikke vært i Orlando uten bil, hvertfall. Selv om du bor 5 minutt fra utkanten av Disney-området, så er avstandene vanvittige.
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Ja, det må dere. Rett og slett.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Tja. Vi hadde bil når vi var der, og jeg var veldig glad for det, men vi hadde nok klart oss uten hvis det bare var parkene som var målet med turen. Så det kommer jo an på hva dere har planlagt å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Ja, det syns jeg, i hvert fall deler av perioden. Om dere lover å ta taxi når dere vil et sted så er det greit. Man kan lett bli gjerrig og heller f.eks. spise på hotellet på kvelden i stedet for å dra ut og se litt. Men tar dere taxi både hit og dit så er det greit. Man må jo se litt mer enn parkene og hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Jeg ville helt klart hatt bil. Avstandene er store, så 5 min fra Disney er et litt vagt begrep. Disney-området er kjempestort og ligger i tillegg ganske langt unna Universal/Seaword/Florida Mall o.l. Jeg ville også hatt mulighet til å kjøre ut til kysten for en dag med strandliv.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Ja dere må ha bil. Jeg ville ikke vært i Orlando uten siden det er store avstander. Greit å ha muligheten til shopping, strandliv og annen moro utenom parkene.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?JA!
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Ja. Avstandene er kjempestore, og dere vil vel oppleve litt mer enn bare det dere blir kjørt i buss til? Det er busser der, og vi så noen stakkarer som sto i grøfta i heten og ventet på dem. Men de går ikke ofte, og det er ikke skikkelige holdeplasser, ikke noe skygge og vi så aldri selve bussen, bare dem som ventet på den.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Ja, i Orlando trenger alle bil. Alle ting er langt unna hverandre.
![]() |
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Ville hatt bil. Da får dere se dere litt mer rundt, gjerne kjøre til stranden en dag. Det er lett å kjøre der borte, og ikke dyrt å leie bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Bussene kommer ikke alltid når de skal heller.
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Må vi ha bil i Orlando?Hvor gamle er barna og hvor mye skal dere i park og i hvilke parker skal dere?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 20-10-15 kl 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|