|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Jeg trenger en bok!Du kan jo lese My brilliant girlfriend, hvis du vil vite litt om hvordan det var å vokse opp i Napoli rett etter krigen.
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en bok!Stoner!
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger en bok!Haha, det gidder jeg hvertfall ikke. En gang holdt i massevis.
Sist redigert av Tallulah : 02-10-15 kl 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg trenger en bok!Jeg syns Mi briljante venninne var veldig, veldig fint oversatt til nynorsk!
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg trenger en bok!
Ja, av Andy Weir, jeg liker den KJEMPEgodt. Veldig lettlest og spennende og morsomt skrevet. Litt geeky, skal sies.
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Jeg trenger en bok!The Eternal Wonder av Pearl S. Buck. En fantastisk bok. Svært godt skrevet etter jeg kom meg forbi de første sidene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en bok!Leste nettopp ferdig Bienes Historie, og den var kjempefin. Venninnen min sier hun skriver som Margaret Atwood, og det stemmer ganske bra. Ellers elsker jeg de historiske krimbøkene til Sansom, han har nettopp kommet med en ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Jeg trenger en bok!Everest? Hvilken bok snakker vi om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Den av Edmund Hillary, den første som klatret. Jeg fant den i en bruktbokhandel for et par uker siden, men kjøpte den ikke. High Adventure heter den på engelsk.
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Den har jeg faktisk ikke lest, og jeg har pløyet en del bøker om Everest. Bl.a av flere av de involverte i hendelsene i 1996 som filmen "Everest" bygger på. Må få tak i boka til Hillary! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Jeg trenger en bok!Karen Joy Fowler: We Are All Completely Beside Ourselves.
![]() |
#19 |
etterpåklokest
|
Jane Austen er omtrent den eneste gode litteraturen jeg kommer på som passer til "ikke noe fælt". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|