|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Selv tenker jeg lyst og "lett", med kontorpult under vinduet med utsikt rett ut i hagen. Sist redigert av Cuyahoga : 29-05-15 kl 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Slik har jeg innredet mitt:
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg skal bidra i morgen, dette er nemlig en problemstilling som kommer, men den er bak kjøkken, spistestue, vaskerom, TV-stue og to nye soverom. Og SÅ kommer bibliotek, musikkrom, stue... :middleclass indeed:
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?St. Paul er nydelig, og passer definitivt inn på et bibliotek. Men hvor kan jeg ikke svare på |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Eg ville hatt plassbygde bokhyller frå golv til tak, lyse veggar og minst ein skikkelig god stol under eit godt leselys (knirk) med fotstøtte (enda meir knirk) og et lite bord. Skulle eg hatt bibliotek skulle eg jaggu også hatt det som uforstyrra leseplass.
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?
Dør er om ikkje anna obligatorisk
![]() |
![]() |
#17 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg skal etterhvert innrede mitt og da blir det mørk farge på veggene (grå eller blå?), lune tepper, godstol og Billy-hyller.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg synes den blåfargen er kjempefin og passer godt i bibliotek. Så lenge man har godt leselys og arbeidslys så gjør det ikke noe. Liker lune biblioteker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg har hørt at fargen "aske" er veldig pen.
![]() |
|
|