|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Jeg sitter og skal trykke på knappen for å bestille gulv og ferdigmalt trepanel.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Vi har hatt mørkt gulv i stua et sted vi bodde tidligere (riktignok ikke svart, men mørk rød, merbauparkett), og der vi bor nå har vi mørk, nesten svart, stein (høyglans
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-10-15 kl 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Jeg synes det er knallfint i teorien.
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Det er stilig i omtrent 10 minutter, før støvet begynner å legge seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Komboen høres kjempefin ut!, men "masse lys + mørke gulv" (kombinert med unger og aktiviteter generelt) tror jeg lett kan gjøre at støvet synes svært godt.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Kjempefint hvis man elsker å støvsuge og vaske gulv!
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Altså, jeg bryr meg ikke om støv. Faktisk.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Dette er jo helt personlig smaksmessig, men jeg tror det kommer til å bli veldig fort "dated"?
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Det beste i forhold til om skitt "viser" er mellomfargede gulv. Ikke lyse, ikke mørke. Helt vanlig eik er min beste erfaring, egentlig.
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Jeg syns mørke gulv er stilige - vi har på treningsrommet - men jeg ville ikke hatt det i stua eller gangen. Det er for mye som syns på sånt gulv, og det skjuler jo ikke gjørme og sånt heller - hvis det er det du tenker på med mye ut og inn. Og det stjeler lys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Jeg har gråsvart Ottaskifer i hallen og det er helt suverent til å kamuflere støv og skitt, spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Hvis du tror et mørkt gulv kamuflerer skitt fra sko, tar du feil. Det vises like godt som på lyse gulv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Jeg synes mørkt gulv stjeler for mye lys, så jeg ville aldri valgt det. Hvis du liker tyngden det gir rommet, så ville jeg ikke nølt.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?
Takk for tilliten, men i dette tilfellet er jeg lett usikker.
![]() |
|
|