|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Vi har fått grovkjøkken og plass til skikkelig resirkuleringssystem. Men hvor i all verden får man tak i det? Sist redigert av m^2 : 17-09-15 kl 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Jeg henger her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Kan noe slikt være aktuelt:
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?HEr kan du få flere tips til flere butikker:
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?De her med hjul er kanskje for store? Jeg kan skaffe herfra.http://www.papyrussupplies.com/svSE/...ering/view.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Clas Ohlson har hatt noen bokssett nå. I hvert fall her omkring. De er ikke like fancy som i HI, men helt sikkert OK.
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Har du sett Kildeboksen? kildeboksen.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?IKEA har en hel del i kjøkkenavdelingen. (Jeg ser ikke bilde i HI, så mulig det er feil mht hva du er ute etter).
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Her har de noe som ligner på HI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Henger her, vi må ha noen små varianter av slikt til kjøkkenskap fra 50-tallet. 1950 altså, ikke 1850. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?
Har du tilgang til pris på dette, ea? Jeg likte de sekkestativene, hadde vært gull til tomflasker og glass/bokser.
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor kjøpe resirkuleringsgreier til kjøkkenet?Jeg henger også her.
![]() |
|
|