|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?All tapet er så kjeeedelig. Det hjelper ikke å strø utover noen fargerike fugler altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?'ting' og Rom til Rom har i allefall litt moderne tapeter om ikke annet, fra f.eks Ferm Living, selv om utvalget ikke er så stort. Østerlie har vel bra utvalg, men er litt mer konservativ.
![]() |
#3 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?XL-Bygg, Gunnar T. Strøm på Lade har masse lekkert! :-)
![]() |
#4 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?Østerlie har mange merker. Cole and Son, Sandberg etc. Berger interiør har (eller, de hadde iallefall for noen år tilbake) tapter fra blandt annet Designers Guild, Osborne & Little og Cole and Son (de to siste der har tapeter i alle varianter, fra helt kjerring til moderne). Hos Unikko får du tak i tapet fra Marimekko mener jeg å huske. De har jo mange fine.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?Hva skal du ha da?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?*gisp* Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?Er selv fornøyd med malebutikken på moholt. De er også veldig god på service. :-) Mange som selger på nett sender prøver, men klart - det tar tid...
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?
Oj, den tror jeg at jeg må ha. På soverommet. Mannen blir sikkert fornøyd hvis jeg sier at vi skal tapetserer over tapetbildet vi har der til over 3000 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
etterpåklokest
|
Jeg synes Borgetapetene stort sett er kjedelige.
Jeg har ikke vært hos Østerlie, men jeg var hos Reinaas i dag, og de hadde masse kult!
Fantastisk tapet!
Det første bildet, m^2!
Jeg har vært gretten hver gang jeg har gått derfra, pga elendig service. Den på Lohove, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?Har du prøvd Trønsdal? De har ikke så mye på lager, men masse prøver som kan bestilles opp. Jeg har ikke sett så nøye på utvalget, så jeg vet ikke hvor mye som er kult da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
Tror nesten jeg må prøve selge inn dette til furtebu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Skulle til å tipse om Reinaas. De har mye fint der nå!
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?Fant du noe, Cuyahoga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?Tapet ja ikke terapi... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|