Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-15, 15:17   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?

All tapet er så kjeeedelig. Det hjelper ikke å strø utover noen fargerike fugler altså.

Noen som har oversikt over hvor det er spenstigst tapetutvalg i Trondheim?

Jeg vet at jeg kan bestille prøver på nett, men praktisk å se i butikk om det går.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 15:29   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Best utvalg av ikke-konservativt tapet i Trondheim?

'ting' og Rom til Rom har i allefall litt moderne tapeter om ikke annet, fra f.eks Ferm Living, selv om utvalget ikke er så stort. Østerlie har vel bra utvalg, men er litt mer konservativ.

Gammel 23-10-15, 15:30   #3
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

XL-Bygg, Gunnar T. Strøm på Lade har masse lekkert! :-)

Fører bl.a. Borge http://www.borge.no/wsp/borge/fronte...&template=main

Gammel 23-10-15, 21:56   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Østerlie har mange merker. Cole and Son, Sandberg etc. Berger interiør har (eller, de hadde iallefall for noen år tilbake) tapter fra blandt annet Designers Guild, Osborne & Little og Cole and Son (de to siste der har tapeter i alle varianter, fra helt kjerring til moderne). Hos Unikko får du tak i tapet fra Marimekko mener jeg å huske. De har jo mange fine.

Jeg* la denne på rommet til toåringen min fra Sandberg i sommer. Kjøpt på Østerlie, kort bestillingstid var det også .

*Jeg betyr pappa og Rochermannen. Jeg er hjernen bak, men jeg blir aggressiv av å legge tapet med mye rapport ( ), så jeg overlater selve tapetseringen til andre

Gammel 24-10-15, 12:30   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal du ha da?

Jeg synes det så ut til at Byggmakker på Tiller hadde et stort utvalg. Det er jo en gigabutikk.

Synes du burde ha dette

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 12:33   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*gisp*
Hvor har de det, Nessie?!

Det går jo an å bestille sånn "eget bilde som tapet", hvis bildet er høyoppløselig nok. Jeg skal ha på en vegg på kjøkkenet, og har noen fikse ideer, men få "sosialt" gjennomførbare for å si det sånn Men hvor kult ville det vel ikke vært å hatt noe slikt på kjøkkenveggen da?! Hvis ikke det er en conversation-piece vet ikke jeg!

Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:13.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 12:40   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er selv fornøyd med malebutikken på moholt. De er også veldig god på service. :-) Mange som selger på nett sender prøver, men klart - det tar tid...

Gammel 24-10-15, 12:43   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hva skal du ha da?

Jeg synes det så ut til at Byggmakker på Tiller hadde et stort utvalg. Det er jo en gigabutikk.

Synes du burde ha dette

Oj, den tror jeg at jeg må ha. På soverommet. Mannen blir sikkert fornøyd hvis jeg sier at vi skal tapetserer over tapetbildet vi har der til over 3000 kr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 13:37   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant tapeten under Byggmakker sine tapeter

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 15:04   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

XL-Bygg, Gunnar T. Strøm på Lade har masse lekkert! :-)

Fører bl.a. Borge http://www.borge.no/wsp/borge/fronte...&template=main

Jeg synes Borgetapetene stort sett er kjedelige.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Østerlie har mange merker. Cole and Son, Sandberg etc. Berger interiør har (eller, de hadde iallefall for noen år tilbake) tapter fra blandt annet Designers Guild, Osborne & Little og Cole and Son (de to siste der har tapeter i alle varianter, fra helt kjerring til moderne). Hos Unikko får du tak i tapet fra Marimekko mener jeg å huske. De har jo mange fine.

Jeg har ikke vært hos Østerlie, men jeg var hos Reinaas i dag, og de hadde masse kult!

Hva skal du ha da?

Synes du burde ha dette:

Fantastisk tapet!

Jeg vil ha en litt "wow"-tapet i garderoben, fordi det er et litt knotete rom. I utgangspunktet lyst tapet, tror jeg. Jeg liker f. eks tapetene fra Calico, men de koster nesten like mye som huset mitt.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

*gisp*
Hvor har de det, Nessie?!

Det går jo an å bestille sånn "eget bilde som tapet", hvis bildet er høyoppløselig nok. Jeg skal ha på en vegg på kjøkkenet, og har noen fikse ideer, men få "sosialt" gjennomførbare for å si det sånn Men hvor kult ville det vel ikke vært å hatt noe slikt på kjøkkenveggen da?! Hvis ikke det er en conversation-piece vet ikke jeg!

Det første bildet, m^2!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er selv fornøyd med malebutikken på moholt. De er også veldig god på service. :-) Mange som selger på nett sender prøver, men klart - det tar tid...

Jeg har vært gretten hver gang jeg har gått derfra, pga elendig service. Den på Lohove, altså.

Gammel 24-10-15, 16:44   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du prøvd Trønsdal? De har ikke så mye på lager, men masse prøver som kan bestilles opp. Jeg har ikke sett så nøye på utvalget, så jeg vet ikke hvor mye som er kult da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-15, 16:52   #12
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Hva skal du ha da?

Synes du burde ha dette

Tror nesten jeg må prøve selge inn dette til furtebu.

Gammel 24-10-15, 16:57   #13
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har ikke vært hos Østerlie, men jeg var hos Reinaas i dag, og de hadde masse kult!

Skulle til å tipse om Reinaas. De har mye fint der nå!

Gammel 31-10-15, 22:03   #14
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant du noe, Cuyahoga?

Jeg har vært vill og gal og bestilt denne til en vegg på kjøkkenet:

Og denne til en vegg på stua - nesten 4 meter "tom vegg" som bare står der. Kan like godt pynte litt på den.

Gammel 31-10-15, 22:45   #15
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Tapet i bloggen, m^2.

Stilig den du valgte.

Men du skulle valgt ringskrømtene.

Gammel 31-10-15, 22:50   #16
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Vi kom ikke til enighet om ringskrømtene gitt

Gammel 31-10-15, 22:55   #17
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Mannen min syntes det var en kjempeide da jeg viste den til han.

Gammel 31-10-15, 23:05   #18
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Tapet ja ikke terapi...

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.