|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Bergbanen åpen?Jeg aner ikke, men jeg ser av bilder på FB-feeden at Risenga skøytebane har åpnet. Sånn hvis skøyter var målet. Er et stykke unna da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Er Bergbanen åpen?Det er is der, men jeg vet ikke om den er åpen. Jeg pleier å passere på vei til jobb på sykkel, det var islagt og de holdt på med banen for fullt torsdag morgen.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er Bergbanen åpen?Svaret er Ja.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er Bergbanen åpen?Ved Ullevål stadion. På oppsiden øst for stadion. Kjør opp på lokket over Tåsentunnellen og ta til høyre tilbake mot senteret. Skøyteskole hver lørdag også!
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Bergbanen åpen?
Vet du når det er publikumstid? Skulle gjerne prøvd skøytene på lørdag.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er Bergbanen åpen?Jeg tror de har ganske rause åpningstider, men har dem ikke i hodet.
![]() |
|
|