|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg leste akkurat denne, og syntes den var ganske morsom. Og litt urovekkende.
Så hvis du skal dømme etter hva i all verden du egentlig bruker tida di på, hva er din lidenskap? For noen av oss kan det nok dessverre være Wordfeud!
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!
Det kan jo hende du ser på noen spesifikke emner på Pinterest, da.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Netflix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Netflix, Wordfeud, FP..
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!
okeida.
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg er igrunn sånn her:
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 05-11-15 kl 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Den egentlige lidenskapen er å stå på ski. Nedoverski. I puddersnø, med store fjell og vidder og blå himmel og alt det der.
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg tror egentlig at min største lidenskap er hverdag. Det å ha fine hverdager, med jobb og familie og venner og bare de vanlige tingene. Sitte rundt bordet med familien min to ganger om dagen og spise og prate. Krype opp i sofakroken om kvelden med en bok eller en tv- serie. Sitte på bussen og strikke på veien til og fra jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Fotball. Først og fremst det lokale Obosliga-laget, men også jente 05 der minsta spele, Tippeliga, Landslag og CL/EL på tv og ikkje minst dei store mesterskapa EM/VM. På søndag grein eg i ein halvtime då vi slo Brann i Bergen
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Hvis lidenskapen min skal være det jeg bruker tid på, så må det være å spise sjokolade. Hvis det er hva jeg bruker tiden min på å tenke på, og å snakke om, så må det være trening og slanking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Omtrent sånn: Bøker, FP/FB/tøys på internettet, Wordfeud, mat/vin, reiseplanlegging. Og selvsagt språk. (Som faktisk er jobben min.)
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Wordfeud, FP/FB/Windows-shopping/nettsurr, grue seg til trening, trening, grønne kjoler, søtsaker. Mitt liv i et nøtteskall.
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Familien min, strikking, jobben/faget i mitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er din lidenskap? I praksis, altså!Jeg er mye hjemme på kveldene fordi mannen ofte jobber sent, og da sitter jeg og titter på kakeoppskrifter, middagsoppskrifter og hvor jeg vil på ferie, reiseruter,opplevelser rundt det.
![]() |
|
|