Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Design by Odd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-15, 22:25   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Design by Odd

Noen som har erfaring med Design by Odd?
http://www.designbyodd.no

Jeg elsker kart, og jeg har elsket kartene fra Design by Odd siden første gang jeg så dem. Nå har jeg en ledig vegg med plass til to stående kart. Synes det er ordentlig vanskelig å velge. Må jo ha Stavanger, så klart. Men jeg trenger ett til. Digger Oslo-kartet, men har ikke noe forhold til Oslo i det hele tatt, så det blir kanskje litt rart...

Noen som har kart fra Odd på veggen og vil vise bilder?

Sist redigert av Hyacinth : 19-08-15 kl 23:20.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 22:34   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Design by Odd

Jeg har Trondheim og Norge og synes de er veldig kule. De henger ikke oppe nå, for jeg lever i oppussingshel...., men jeg har et bilde fra da de hang oppe der vi bodde før jeg kan sende deg om du vil. (Døtrene mine er med på bildet, så jeg vil ikke legge det ut.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 22:37   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja takk!

Jeg har lurt på Norge, men det er et eller annet jeg ikke blir helt fortrolig med. Norge har kul fasong, men det ble litt pinglete.. Sandnes har de bare i liggende format, det blir ikke pent. Skulle ønske de hadde Rogaland.

Prikker telefonnr/ Mail.

Gammel 19-08-15, 22:42   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Har sendt på MMS, si fra om det ikke kommer fram.

Synes Trondheim ser bedre ut enn Norge. Jeg ville helst ha Svalbard, men mannen tente ikke på det.

Gammel 19-08-15, 22:43   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Har sendt på MMS, si fra om det ikke kommer fram.

Synes Trondheim ser bedre ut enn Norge. Jeg ville helst ha Svalbard, men mannen tente ikke på det.

Det var veldig kult på veggen deres! Jeg synes Trondheim er kjempefint, men det blir jo latterlig for oss å ha det.

Gammel 19-08-15, 22:47   #6
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Åå, så stilig! 😃
Må ha!

Gammel 19-08-15, 22:47   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elsker kartene! Har lyst på selv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 23:16   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Elsker kartene! Har lyst på selv.

Hvilke(t) ønsker du deg?

Gammel 19-08-15, 23:17   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Åå, så stilig! 😃
Må ha!

Ja, sant de er kule! Jeg burde fått rabatt for å reklamere for dem..

Gammel 19-08-15, 23:19   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Er det teit å kjøpe én Stavanger og én Stavanger og omegn? Blir det litt det samme? Som sagt kunne Sandnes vært aktuelt, men det er liggende. Er det veldig rart? Ja, jeg synes i grunnen det. :snakkermedmegselv:

Gammel 20-08-15, 07:09   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De var kule! Men Oslo mangler øyene!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 08:14   #12
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Nør har også noen.

Gammel 20-08-15, 08:15   #13
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De var kule! Men Oslo mangler øyene!

Nør har heldigvis med øyene!

Gammel 20-08-15, 09:30   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en kart-geek, og syntes dette var vanvittig kult.

I så fall vil jeg gjerne ha kart over Oslo (og jeg bryr meg ikke like mye om øyene som Kanina gjør).

Gammel 20-08-15, 09:52   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke selv, men har lyst på det over Trondheim, og planlegger dessuten å kjøpe det i gave til ei utenlandsk venninne, som bodde her i ett år og er veldig glad i byen, men som nå bor i hjemlandet sitt.

På Trondheimskartet har de heller ikke tatt med hele kommunen, de har utelatt de store områdene rundt selve byen. Naturlig nok, for skulle disse vært med hadde de små bydelene i bykjernen blitt mikroskopiske, og det hadde ikke blitt like stilig. Dette er vel design og estetikk, mer enn det er et informativt kartverktøy tenker jeg.

Gammel 20-08-15, 10:25   #16
Input

Input sin avatar

Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en sånn som hadde irritert vettet av meg om kartet var feil. Ellers synes jeg de var veldig kule.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:31   #17
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er en sånn som hadde irritert vettet av meg om kartet var feil. Ellers synes jeg de var veldig kule.

Kartet er ikke feil. De har bare valgt selv hvilket utsnitt de vil ta med, i stedet for å følge kommunegrensa. Det står jo ingen steder at det er et kommunekart.

Det er vel strengt tatt heller ikke et kart, siden det verken har nordpil, koordinatsystem eller målestokk påskrevet. Så det er bare en illustrasjon, en grafikk. Og da står man jo fritt til å gjøre hva man vil, for å få fram det man ønsker, slik som for eksempel her. Jeg irriterer meg også grenseløst over feil eller dårlige kart (et av mine fagfelt, som jeg jobber med daglig), men ikke her, siden jeg egentlig ikke ser på det som kart.

Sist redigert av My : 20-08-15 kl 11:02.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:35   #18
Input

Input sin avatar

Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart det er feil. Et kart over Oslo må ha med Oslo. Ellers blir det et kart over deler av Oslo, og må hete "Deler av Oslo".

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:40   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Klart det er feil. Et kart over Oslo må ha med Oslo. Ellers blir det et kart over deler av Oslo, og må hete "Deler av Oslo".

Det står ikke "kart over oslo" heller, det står bare Oslo som overskrift. Et bilde, maleri eller en tegning trenger heller ikke ha med hele Oslo kommune for å kunne ha "Oslo" som tittel.

Sist redigert av My : 20-08-15 kl 11:01.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:59   #20
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Det er ikke et kart.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.