|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Kjøpe bestikk i "løs vekt"Altså ikke etter vekt, men bare det man trenger.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kjøpe bestikk i "løs vekt"Rustfritt stål oppfører seg vel ganske likt okke som? Jeg tviler på at kvaliteten er dårligere enn IKEA. Jeg vet dog at noe bestikk gir stygge merker på asjetter osv. (slike striper i glasuren)
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjøpe bestikk i "løs vekt"HardangerBestikk selges "løst". Ofte er det billigere med de der settene, og det pleier å være gode tilbud på f.eks. Ramona støtt og stadig på Obs!, hos Jernia og overalt ellers de selger Hardangerbestikk.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjøpe bestikk i "løs vekt"Jeg har kjøpt til ekstra på Jernia. Vi klarer å "bruke opp" gafler og spiseskjeer, tydeligvis, så da vi begynte å samle folket til oss på julaften måtte vi kjøpe mer av akkurat det.
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Kjøpe bestikk i "løs vekt"Jernia kom jeg ikke på. Ser på nettsiden at de har gafler og skjeer iallefall, så ville tro de har kniver og. Får ta en kikk på Jernia og Nille i morgen.
![]() |
#9 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe bestikk i "løs vekt"Vi har en haug av de t-skjeene fra Nille, og de er helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe bestikk i "løs vekt"Vi trenger gafler!!
![]() |
#12 |
trenger lading
|
![]() Sv: Kjøpe bestikk i "løs vekt"Nå har vi kjøpt 20 Nillekniver, 16 spiseskjeer og 12 gafler. Syntes de var finere enn Jernia sine, og rimeligere. Så får vi se hvordan de fungerer.
![]() |
|
|