|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Vis meg en fin dameklokke!Jeg trenger en ny klokke og tenkte å ønske meg til jul.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 19-11-15 kl 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin dameklokke!Jeg prøvde en Tag aquaracer som var kjempefin når vi var i UK for litt siden, som jeg prøvde å overtale mannen til å kjøpe til meg (ikke vellykket). Tror den gikk hårfint under 20000-kr grensen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin dameklokke!Den finnes visst i rosa også: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg en fin dameklokke!Enig i at de er ganske fine, Neket, men det er ikke akkurat sånn jeg vil ha (litt sånn, jeg ser det når jeg ser DEN, om du skjønner).
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg en fin dameklokke!Fant denne fra Gucci. 200 m vanntett og en "skikkelig" klokke. Prisen er ikke så hårreisende heller. Hva tycks?
![]() |
|
|