|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Er det mulig å ha det kjekt alene?Det lurer jeg på for jeg kjeder meg så om kveldene.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?Jeg trives egentlig godt alene, men jobber fulltid og har familien og venner min rundt meg her da, så får jo masse sosialt sånn sett. Tenker at jeg nok ikke hadde følt at ting var så supert om jeg ikke hadde hatt "noe å gå til" på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?Jeg tror det handler om hvordan man tenker, om man egentlig vil ha folk rundt seg og være sosial så kan det ofte bli sånn at man kjeder seg uansett, så da må man prøve å snu tankesettet om at det også kan være greit å være alene.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?Det handler jo mye om innstilling. Jeg er stort sett alene hver dag, fra minsten er i barnehagen til eldste kommer hjem fra skolen, og jeg kan i veldig liten grad forlate huset. Det er ikke fritt for at jeg kjeder meg en del, men det hjalp mye når jeg sluttet å føle at "det normale" hadde vært å være sammen med noen. For det er jo "alle andre", på jobb etc.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?For meg var det en prosess husker jeg og jeg måtte endre tanke gangen også, man kan faktisk styre mye med hvordan man tenker. Men jeg husker det tok en tid også. Nå synes jeg det faktisk er godt og være alene og nyter den tiden for meg selv, jeg ser på tv og leser det er det som får meg til og slappe av. Også tror jeg att det faktisk er viktig og ha det bra i eget selskap og med seg selv før man finner en ny partner, for går man fort inn i ett forhold pga man ikke takler og være alene kan være uheldig sett det blant noen av mine venner ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?Jeg må også venne meg til det nå dessverre, og tenker mye på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?
Klart det er innafor.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?Takk for alle innspill forresten.
![]() |
|
|