|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvor høyt skal setet være på en barkrakk som passer til benkeplatehøyde?Benkeplaten er rundt 90 cm fra gulvet, hvor høyt må setet på en barkrakk være?
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høyt skal setet være på en barkrakk som passer til benkeplatehøyde?Vet ikke målet med vi har de høye hvite barstolene som selges på Ikea, så de har riktig mål.
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor høyt skal setet være på en barkrakk som passer til benkeplatehøyde?Et vanlig spisebord er 75 cm høyt og stolsetene er 45 cm høye, altså ca 30 cm forskjell. Man kan vel bruke samme forhold til benkeplaten? 60 cm høye stoler?
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvor høyt skal setet være på en barkrakk som passer til benkeplatehøyde?Skal du kjøpe stoler til deg selv?
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor høyt skal setet være på en barkrakk som passer til benkeplatehøyde?
Ja, vi vurderer å legge til en benkeplate på kjøkkenet og ha barstoler til. Da kan jeg jo kikke på IKEA sine.
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hvor høyt skal setet være på en barkrakk som passer til benkeplatehøyde?Heve/senkefunksjon er verkeleg supert. Vi brukar våre barkrakkar som ekstrastolar til spisebordet i tillegg, når det er ekstra mange. Ungane elskar å sitje på dei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor høyt skal setet være på en barkrakk som passer til benkeplatehøyde?Jeg lette etter de vi har men de er nok for gamle for Ikea har de ikke mer. Vi kjøpte de i 2008 da.
![]() |
|
|