|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pax skyvedører fra IKEAVi må bytte dører på skapene på soverommet, og jeg vurderer skyvedører siden det er litt trangt der inne. Noen som har? Er de OK kvalitet? Er de vanskelige å montere? Jeg må montere alene eller med 13-åringen, mannen er bannlyst fra IKEA-montering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEASkyvedørene til Pax fra Ikea er ikke lette å montere. Jeg og mannen min sleit fælt, men klarte det på et vis (den ene døra er det noe rart med fremdeles, men den fungerer). Venninna mi jobber på Ikea, og hun leide montører til skyvedørsgarderobene. Det gjør visst alle som jobber der.
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEASåpass ja. Kanskje jeg skal kjøpe vanlige dører i stedet. Jeg har jo allerede hengslene fra de gamle dørene, så de kan jo henges opp på sånn omtrent to sekunder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEAVi monterte våre selv, de fungerer helt utmerket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEAVi monterte våre selv. Det var litt krøkkete, men gikk helt greit. Har de billigste på tre skap, har dekorert de med wallstickers. Like fine etter fire år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEAVi har både på vårt soverom og på eldste sitt soverom. Sjølve monteringa gjekk greit, men tok tid. Det tok litt tid før vi forstod korleis vi skulle hekte døra på skinnene, men når vi først forstod det var det veldig enkelt. Det var ein sånn liten dings som måtte settast i open posisjon og så lukkast etter at vi hadde hekta på døra. Vi prøvde først å hekte på når den stod i lukka posisjon, og det gjekk ikkje. Det lønner seg å lese bruksanvisninga grundig!
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEAMannen min monterte skyvedører uten min hjelp, og de funker faktisk helt supert (jeg skriver faktisk fordi han slurver litt med å følge monteringsanvisningen og har en tendens til å havne skeivt ut om jeg ikke kvalitetssjekker ham/han dobbelsjekker med det jeg monterer når vi monterer hver vår dings - ikke fordi han ikke er flink). Bare pass på at dørene ikke stopper midt i hylleseksjonen eller gjør tilgangen på det som er inni mindre praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEAMinsetmann har de billigste skyvedørene, de var helt greie å montere og er flotte i bruk. Du får ikke dempere til dem, men jeg anbefaler likevel disse dørene.
![]() |
#11 |
Har diplom
![]() Sv: Pax skyvedører fra IKEATakk for svar. I følge mannen i returavdelingen på IKEA er det mulig jeg ikke har noe valg, han mente de hadde endret PAX systemet litt, så nye dører passer ikke helt på gamle skap - men skyvedører skulle visst funke. Han sa han egentlig ikke visste hva han snakket om da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|