Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Se så fint de har det på mitt hjemsteds sykehjem!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-15, 19:08   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Se så fint de har det på mitt hjemsteds sykehjem!

Alle har vel fått med seg at det er store forskjeller i standarden på sykehjem, og hvilket tilbud de eldre får.

Jeg er usikker på om denne facebook-siden er fra et "ordentlig" sykehjem, eller om det også er fra et senter hvor de eldre har egne leiligheter, tror faktisk denne siden er fra to institusjoner. Jeg ble iallefall glad over å se hva de eldre faktisk har av tilbud av aktiviteter. Ser de er med på å ordne julekalender, baker julekaker, ulike festmiddager, underholdning, besøk av katter og hund, har elevbedrifter hos seg osv. Synes det vare fint å se. Siden på facebook heter Byneset og Nypantunet helse-og velferdssenter.

https://www.facebook.com/byneset.nyp...t.hvs/?fref=ts

Gammel 14-12-15, 19:25   #2
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se så fint de har det på mitt hjemsteds sykehjem!

Både Byneset og Nypantunet er «ordentlige» sykehjem, så vidt jeg vet. :-)

Gammel 14-12-15, 19:58   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se så fint de har det på mitt hjemsteds sykehjem!

"Mine" gamle som har vært på institusjon har vært på gode institusjoner med enerom, aktiviteter, ansatte med god tid, god pleie og god omsorg. De har nok hatt for lite lege og for mye medisiner, det tror jeg gjelder mange, men omsorgen ellers har vært bra.

Morfar klagde mye over alle andaktene de ville dra ham med på, da, den gamle skaphedningen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.