|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Naturlige silikonpupper - mulig?Innimellom drømmer jeg om å fylle opp tomrommene med silikon, få pupper som peker rett vei og som fyller ut bh-en. Er dette mulig uten å øke størrelsen noe særlig og er det mulig å få et noenlunde naturlig resultat?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Jeg vil jo tro at det må være mulig å få noe annet enn pupper ala Pamela Anderson som ikke beveger seg når man løper. Silikoninnleggene blir vel tilpasset ønskene til den som skal ha de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Det finnes hvertfall innlegg med ulik fasong. Noen er runde og noen er dråpeformede.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Jeg vet noen pupper ser veldig ekte ut - de føles angiveligvis ganske ekte ut og, men det har jeg lite erfaring med, skal sies.
![]() |
#5 |
Be happy!
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Jeg googler litt her og ser at anatomiske implatat gir et litt bedre inntrykk en de helt runde. Det er vel det samme som dråpeformede. Det blir vel bare med tanken, men det hadde jo vært fint å hatt noe fyll i puppene. Fire barn har gjort sitt med dem, dessverre.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Joda, jeg kjenner ei som gikk fra det hun kaller fra størrelse A- til liten B. Hennes ser svært naturlige ut, og ingen gjetter at det er fyll. Det skal sies at hun var ung og av en muskuløs type. Silikon ser ikke like naturlig ut på en tynn beinete brystkasse. Mange av oss får løftet puppene ved å trene opp brystkasssen, særlig etter noen fødsler, mine sank ihvertfall betraktelig etter fire år med svangerskap og amming.
![]() |
#8 |
Be happy!
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?
Jeg må spørre fysioterapauten jeg går til om hvilke øvelser hun tror kan hjelpe, det hadde jo vært fint om trening kunne få de noe bedre. Alt hjelper, tenker jeg.
![]() |
#10 |
Be happy!
Ja, jeg vil ikke ha noen mengde, bare litt. Egentlig vil jeg ikke opp i størrelse i det hele tatt, jeg vil bare at de skal ha innhold.
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Ta en prat med fysioterapauten, da får du en personlig vurdering av dine muligheter til å gjøre noe som er både gratis, gir naturlig resultat og som er risikofritt.
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Jeg har en bekjent som tok slike som skal se naturlige ut og bevege seg, hun var veldig fornøyd. Kan det være annet type innlegg enn silikon tro?
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Man kan jo få sprøytet inn eget fett også. Vil anta at det ser mest naturlig ut all den tid det jo gjerne er det som en gang var der. Men effekten er visstnok ikke nødvendigvis langvarig da man forbrenner også dette fettet. :aner egentlig ingenting om emnet annet enn at akkurat den fettmetoden frister de gangene jeg må rulle puppene inn i BHen mens magen bretter seg over buksekanten, og sniker meg derfor ut igjen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Den fettmetoden funker dårlig, Restylane-varianten også.
![]() |
#16 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Det vil gå seg til, Candy. Puppene mine var rene sorgen etter vekttapet mitt, men de har blitt noe fastere etter hvert. Og siden du ikke har gått ned førti kilo, vil du nok bounce back. Bokstavelig talt.
![]() |
#18 |
fri
|
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Vel, jeg har hvertfall sett tilfeller hvor det ser veldig naturlig ut, hvor en bare har fylt ut litt uten at det ser unaturlig ut. Men jeg har kun sett på dem, ikke kjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?Jeg har en venninne som har, og de ser ganske naturlige ut. Uten at jeg er ekspert. De kjennes ikke naturlige ut da, eller - de kjennes ikke ut som mine, jeg har ikke så stort referansegrunnlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|