|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Need for speed? PS4Er dette et rent kjørespill? Ikke noe GTA-aktig? Er det ev. mulitplayer til PS4? Må man ha ratt?
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Need for speed? PS4Jeg vet ikke for PS4, må jeg innrømme, men for PS3 er det ren kjøring, så vidt jeg husker, muligens noe "rømme fra snuten"-greier, men ingenting som involverer vold. Trenger ikke ratt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Need for speed? PS4Gutten i huset fikk The Crew, wild run edition til jul. Det er visst et storveis bilspill, i følge ham. 12 års aldersgrense. Ikke vold/blod.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Need for speed? PS4Vet nabogutten på 12 får spille dette, og han får ikke spille med voldelig innhold.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Need for speed? PS4Det finnes to typer. Et med 7 års grense og et med 12 års grense.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Need for speed? PS4
Detet fikk vår trettenåring også. Han er veldig fornøyd |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Need for speed? PS4Beach Buggies er forresten et bilspill som minner om Mario Kart. Sånn for de litt yngre.
![]() |
![]() |
|
|