|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Oslo/Nationaltheatret: forslag stamsted kafe/lunch/brunchOljeprisen gjør kollegaer til ekskollegaer. Nå trenger vi et fast sted og tid hvor vi kan møtes og slarves regelmessig lørdag eller søndag formiddag.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Oslo/Nationaltheatret: forslag stamsted kafe/lunch/brunchMesh? Tordenskiolds gate, er det vel.
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Oslo/Nationaltheatret: forslag stamsted kafe/lunch/brunchCafe Sjakkmatt fins jo fortsatt, den er jo grei.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Oslo/Nationaltheatret: forslag stamsted kafe/lunch/brunch
Nei, nei. Jeg har fått så mye dårlig service der de siste årene at jeg har helt gitt dem opp.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oslo/Nationaltheatret: forslag stamsted kafe/lunch/brunchOh yes. Jeg kan nesten ikke vente til Dim Sum House Of China-Rådhuset åpner i Tordenskioldsgaten om 2 uker. Moderrestauranten på Youngstorget har vært min favorittrestaurant i sentrum i alle år. Alltid smekkfullt, nyyydelig mat til en rimelig penge. Håper og tror at denne nye restauranten vil holde samme nivå. DN anmelde dem nettop. Jeg håper Rådhusfilialen holder samme nivå, bare i finere lokaler! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo/Nationaltheatret: forslag stamsted kafe/lunch/brunchJeg har ikke vært der på en stund, men Hambros Cafe på Bristol, inngang i Rosenkrantzgt. pleide å være veldig koselig og ha god mat. Det ser fortsatt fint ut når jeg går forbi. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|