|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Anbefaling - Humans of New YorkJeg vil bare få anbefale Humans of New York. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Anbefaling - Humans of New YorkEnig i anbefalingen! Jeg har fulgt HONY lenge nå, og jeg merker det er bra for meg. Historiene gir ansikter til de store massene, enten det er hjemløse, flyktninger eller helt "vanlige" (hva nå det er) mennesker.
Sist redigert av noen : 13-01-16 kl 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Anbefaling - Humans of New YorkJeg følger forresten HONY på Facebook:
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling - Humans of New York
Jeg og, og jeg følger den fra Oslo også: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Anbefaling - Humans of New YorkDet finnes en for Nordens Paris også: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Anbefaling - Humans of New YorkJeg har fulgt den på FB lenge, og han virkelig flink til å både finne og fortelle menneskers historier. Jeg følger også den fra Oslo, og med alle respekt, så blir det enda lettere å se hvor god Brandon er på historiefortellingen når man sammenligner den med den for Oslo. For den blir veldig platt og tom i forhold.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefaling - Humans of New YorkJeg følger den også på Facebook, og det er virkelig en helt fantastisk side! Vanligvis holder jeg meg unna kommentarfelt, men her er de innimellom en fornøyelse å lese, og gir meg håpet tilbake for menneskeheten. Spesielt når det gjelder turene han har hatt rundt i Midtøsten og Afrika, og ikke minst historiene til syriske flyktninger. Virkelig en øyeåpner for mange virker det som (wow, de er jo mennesker). Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling - Humans of New YorkHony på Facebook er fantastisk. Historiene henger ved meg lenge.
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
Den visste jeg ikke om. Takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|