|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Taxi alene: Setter du deg foran eller bak? | |||
Setter meg bak, bor utenfor storby |
![]() ![]() ![]() ![]() |
59 | 30,41% |
Setter meg foran, bor utenfor storby |
12 | 6,19% |
Setter meg bak, bor i storby |
105 | 54,12% |
Setter meg foran, bor i storby |
13 | 6,70% |
Tar aldri taxi alene |
5 | 2,58% |
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg leste om at mange har opplevd at drosjesjåfør har klådd på dem under kjøretur, og skjønte ikke helt hvordan det går an, før en venninne sa at hun pleide å sitte foran når hun tok drosje.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg sitter alltid bak når jeg tar taxi. Foran sitter jeg bare hvis det er fullt i baksetet.
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg gjør begge deler. Foran når jeg er full og bak når jeg er edru. Burde jo definitivt gjøre motsatt.
![]() |
#6 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Som regel bak (stemte det), men det hender jeg setter meg foran også. Har ikke tenkt over hvorfor, men tror enkelt og greit det kommer an på om jeg gidder å konversere eller ikke.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg pleier stort sett å sitte foran, tror jeg, egentlig uten at jeg har tenkt så veldig over det. Litt lettere å forklare veien hvis det blir nødvendig, kanskje det er derfor. (Har aldri blitt klådd på.)
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Bak, men det er ytterst sjeldent jeg tar taxi.
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Setter meg alltid bak, og er lite interessert i småpludring med sjåføren. Tar som regel taxi på ukristelige tide på døgnet (type nå flyavgang 07.00j. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg gjør begge deler. Ikke opplevd noe ekkelt siden jeg var ungdom, da var det en taxisjåfør som laget høye stønelyder hver gang han så meg (både på jobb, i taxi, og når han var i sivil). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Så jeg svarte ikke i pollen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
awesom
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Det kommer an på hvor snakkesalig jeg føler meg. OM jeg vil si minst mulig setter jeg meg bak, dersom jeg er i det skravlete hjørnet kan jeg finne på å sette meg frem.
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak om jeg kan. Liker det best. Her i England har man ikke alltid noe valg forøvrig.
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Jeg har veldig stor intimsone, og føler det altfor nært å sitte foran med en taxisjåfør. Det er ikke fordi jeg tror at alle taxisjåfører driver med sånt, jeg er bare sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak. Bor i Oslo med omegn. I andre storbyer opplever jeg at sjåføren åpner døra på passasjersiden bak, det er liksom ingen tvil om hvor de vil ha meg. Jeg tar en god del taxi alene og opplever det aldri som ubehagelig.
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Hvis jeg tar taxi alene og vil småprate setter jeg meg foran, hvis ikke setter jeg meg bak.
![]() |
#19 |
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?Alltid bak. Har ikke opplevd noen klåing, men synes flere sv sjåførene fra andre selskap enn Oslo Taxi er for nysgjerrige og skravlete. I tillegg til å kjøre aggressivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?
Der er jeg også. Tanken på å skulle sitte foran er helt absurd.
![]() |
![]() |
|
|